پشتیبانی و خدمات پس از فروش

انرژیسازان، تولیدکننده لوله واتصالات با افتخار از سال ۱۳۶۵
پشتیبانی و خدمات پس از فروش
پشتیبانی و خدمات پس از فروش

نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش

شما عزیزان میتوانید از طریق تماس با شماره همراه تلفن 09127298974 با واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش ارتباط برقرار نمایید. و یا از طریق واتساپ تلگرام بله ایتا بر روی همین شماره پیام خود را ارسال نموده و ی درخواست خود را به ایمیل info@energysazanco.com ارسال نمایید.

ضمانت بازگشت کالا

جهت ارائه خدمات پس از فروش مطلوب، انرژیسازان نوین پارک سینا با همکاری کلیه تامین‏‌ کنندگان خود، این امکان را فراهم نموده که کلیه کالاها  تا 3 روز پس از ارسال کالا، امکان تعویض یا مرجوعی داشته باشند. لازم به ذکر است که مشکلات اعلام شده از طرف مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش انرژیسازان نوین پارک سینا کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود مشکل، سفارش مشمول استفاده از خدمات فوق می‏‌گردد. توجه داشته باشید که این سرویس، اشکال‏‌هایی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.

برای استفاده از سرویس ضمانت بازگشت کالا و پرداخت وجه، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی و مانند بسته بندی اولیه بسته بندی شود،فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال گردد. در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط کارشناسان  انرژیسازان نوین پارک سینا  دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده یا مشکل دار به اتمام رسیده باشد و انرژیسازان نوین پارک سینا  امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، مبلغ سفارش به حساب خریدار واریز خواهد شد .

مرغوبیت کالا

تمامی تصاویر و توضیحات ارائه شده برای تک تک کالاها دقیقا مطابق با ویژگی های محصول بوده و واحد آماده سازی و پردازش محصولات تمام سعی خود را می کند تا هر محصول را دقیقا همانطور که هست در سایت منعکس کرده و از بزرگنمایی چه در تصاویر و چه در توضیحات ارائه شده خودداری کند. در عین حال ما سعی داریم تا با نمایش تصاویر حرفه ای، زیبا و چشم نواز از محصولات، فضایی دلنشین را برای شما مهیا کنیم تا پروسه ی خرید به کاری لذت بخش و جذاب تبدیل شود.